12 performance marketing fout die je moet vermijden

12 performance marketing fout die je moet vermijden

! Meer en meer zijn we performance marketing, dus je willen zou om te beoordelen, wat zijn de fouten die moeten worden vermeden. Hoewel de mogelijke fouten die we voor eeuwig vermeld kan worden, maar willen eerst de grootste resultaten veelbelovend problemen op te lossen.

De verwachtingen die u hebt realistisch? Merk doelen die zijn gemarkeerd?

De verwachtingen die u hebt realistisch? Merk doelen die zijn gemarkeerd?De prestaties van de campagnes hebben een heel sterk vertrouwen, samenwerking gebaseerde oplossingen, waar het merk, de verkoop, de producten, de media en de creatieve bureau de media-eigenaar met ernstig in overeenstemming met het werken aan hun taak. Hieronder hebben we afgerond met een heleboel mogelijk blip, dat raad ik je ten zeerste te vermijden.

De doelstellingen zijn niet duidelijk gedefinieerd. – KPI ‘ s? Het is duidelijk dat wat is het?  Wat is de communicatie exacte doel? Bewustzijn verhogen of te downloaden, te registreren, te verbinden, te verkopen?

– Bepaal wat je echt wilt. Er is geen evenwicht op de corporate doelstellingen onder de massa, en niet deling van politieke belangen samen beslissen.

De prestaties van de methodologie van u niet bent voorbereid. – Vreemdeling van de organisatie van het testproces, contracten met elk site-sites gebeuren om de uitgaven voor, nog niet gestart prestaties campagne – dit zijn alle gevaarlijke punten.

– Het is de moeite waard een kleine pilot met het voorbereiden en starten.

De meting is niet van de organisatie. – U kunt het niet dat de agent is eigenlijk uw aandeel in de resultaten van de onderneming? De web statistieken zijn geen redenen om vertrouwelijk worden behandeld? Kan niet samenwerken met de IT-partner? “Nee, dit is niet gratis, noch”?

– Al deze zijn waarschuwing tekenen dat de prestaties van de campagne die u opzij.

De meting van technische redenen, zijn niet voorbereid. – U wilt analyseren van de processen, maar de kant van u, of in een technische omgeving die geen of alleen een sterke compromissen op de kosten. Het is niet waarschijnlijk dat ze zullen worden het meten van resultaten.

– Er is een groot probleem. Het is aan de pagina die u wilt converteren betekent

Te veel van alles wordt gemeten. – Het analytische vermogen om vervoer (goede zaak) wat je wilt, maar als je de tijd hebt, gelegenheid, perspectief, worden alle gegevens verwerkt? Zo niet, waarom is het dat wat echt belangrijk is, en dat is het punt niet, ik laat het gaan. Er is geen benchmark-od? De benchmark is niet relevant zijn voor het gebied waarin u werkt?

– Selecteer precies wat gegevens maken in de toekomst berichten / zakelijke beslissingen te nemen. Wat voor soort gegevens u nodig? (kanaal; bericht; formaat; CTA keuze, enz.)

Creatieve aanpassing. – Niet hier om op te slaan een nieuw creatief. Tijd doorbrengen met het juiste inzicht te hebben in het onderzoek en de sterke call-to-action te vinden. Veel mislukt deze, als u berichten met een afbeelding om slaafs kopiëren.

 Niet getest. – Test. Test elk van de vier factoren: 1. media plan, interface, kanaal 2. creatief concept, format, bericht 3. landing pagina, usability-4. – product. Het is een investering. Het testen van de tijd vereist, en de ervaring van de overname van de kosten. Staat u mij toe tot het einde van het proces de doelgroep bepalen de versies tussen, je hoeft er niet naar. – De eerste twee campagnes kunnen worden zwakker, het kan je het gevoel een deel van kan hebben gewerkt, meer effectief, maar de ervaring van terug.

U hoeft niet genoeg tijd om te leren van die landen. – En je moet. In alle gevallen, de campagne liep na afloop van een project closing meeting, waar het hele team is democratisch blootgesteld aan de tafel in de comments. Wat werkte, wat niet? Waarom niet u? Beoordelingen, trivia, wat dan ook. De volgende campagne is veel effectiever.

De USP van het product is een gebrek aan wilskracht die afbreuk ?

De USP van het product is een gebrek aan wilskracht die afbreuk ?Een zwakke landing pagina. – De bestemmingspagina-ed de opening pagina? Er is geen relevante inhoud, met een argument voor de ontvangende kant? De conversie-pad is niet duidelijk? Ingevuld inschrijfformulier? Er zijn geen duidelijke, begrijpelijke voordelen van het product? De H1 en slogan lang om uit te leggen aan de eerste zie je? – Dat is jammer, want veel van het percentage te verliezen is niet voldoende ontwikkeld landing pagina. Het kan meer tijd en meer geld, maar voor hem, omdat de gehele campagne is mislukt. En dit is geen grap.

De voorbereiding de kosten stijgen. – De technische productie en coördinatie de kosten stijgen na een tijdje in staat om de efficiëntie te verpesten. De voorbereiding gebruikt om te investeren tijd, precieze korte en tech-kaart, de laatste draad frame, ontwikkeld teksten alvorens in te gaan op de productie van zorg.

“Niet een goed product”. – Niet de proefversie? Niet gebonden is door een contract? Er zijn geen lood-eg? – Deze borden. Maar ik ben er zeker van dat deze communicatie problemen? “Goed product”? Zou het kunnen zijn dat de wedstrijd verraste ons met een beter aanbod? Het product USP is het ontbreken van een sterke afbreuk zal doen aan de campagne van de efficiëntie. Als er geen USP zet de toegenomen aandacht voor het consumer insight-een reden voor het schrijven van de tekst, de visuele elementen en luister naar wat ze reageren beter op de leden van de doelgroepen.

De concurrentie activiteiten van niet naar je luistert. – U hoeft niet te leren van de concurrentie, niet volgen. De goed presterende concurrenten naar je vrienden. Luister naar wanneer hoe producten communiceren, want het is het vergelijkbaar product voor uw campagne, de kracht van invloed.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *